Menu

Filters

Bestellen

  • Hoe bestel ik iets bij Personal Blend?

    U kunt een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen:

    1. Vraag een account aan
    2. Log in met uw gegevens
    3. Selecteer de eventueel beschikbare opties bij het product
    4. Plaats het product in uw winkelmand
    5. Controleer de bestelling in uw winkelmand en ga door naar ‘Afrekenen’
    6. Vul de benodigde gegevens in.
    7. Rond af door te betalen. U kunt betalen met iDeal en creditcard.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Nadat u iets besteld heeft dan krijgt u daarvan per e-mail een bevestiging. Heeft u na een uur nog geen bevestiging ontvangen? In dat geval kun u inloggen op uw account. Als de bestelling daar wel staat dan is alles in orde.

    Staat de bestelling ook niet in uw account? Neem dan even contact op. Als er geld is afgeschreven dan krijgt u dat natuurlijk teruggestort.

  • Ik heb per ongeluk het verkeerde artikel besteld, wat nu?

    Als uw bestelling nog niet is verzonden dan kunt u annuleren en daarna het juiste artikel bestellen. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze binnen 14 dagen na aankoop in originele staat en ongeopend retourneren.

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Dat kan op uw accountpagina. Annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u deze binnen 14 dagen na aankoop in originele staat en ongeopend retourneren.

Copy link
Powered by Social Snap